Je kunt maandelijks beslissen of je je gehuurde babyproducten nog wilt houden of wilt retourneren. De eerste stap is opzeggen. Om op te zeggen stuur je een mailtjeappje, of contacteer ons via het contactformulier. Zeg minimaal 1 dag voor het aflopen van de maandelijkse termijn je abonnement op voor de maand erna. Je hebt namelijk 1 maand opzegtermijn. Dus als jouw abonnement maandelijks op de 15e van de maand wordt verlengd, zorg er dan voor dat je voor de 14e je abonnement opzegt. Om je te ontzorgen en niet onnodig op kosten te jagen, ontvang je maandelijks een overzicht van je gehuurde producten als reminder dat je abonnement nog doorloopt.

Mocht je de babyproducten niet meer nodig hebben, zijn er drie mogelijkheden om deze te retourneren:

  1. Je kunt het zelf gratis retourneren bij BabyLoop locatie: Vrijheidslaan 55-hs, 1079 KE Amsterdam (laat weten hoe laat je ongeveer langskomt, dan houden we hier rekening mee)
  2. DHL komt de babyspullen bij je ophalen voor €14,90 tussen 09.00-18.00u op een dag dat het jou goed uitkomt. Let op, je moet de hele dag thuis zijn, DHL geeft niet aan wanneer ze langskomen.
  3. Je kunt de spullen bij een PostNL servicepunt inleveren voor €6,90
    • We sturen je een retouretiket.
    • Print dit etiket uit, plak het over het originele etiket heen
    • Lever het pakketje in bij één van de ~4.000 PostNL servicepunten. Uiteraard het liefste in de originele verpakking, zo verspillen we minder!
    • Bewaar ook het verzendbewijs goed. Dit is namelijk het bewijs dat je de spullen hebt geretourneerd. Als de producten weer door ons zijn ontvangen krijg je hiervan een bevestiging.
    • Klik hier om te kijken wat het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt is bij jou in de buurt.